regulamin

Regulamin serwisu

Regulamin sklepu internetowego

Dane firmy

Firma  Michał Marciniak
ul. Jana Kazimierza 16, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie
NIP: 5321993616
Rejestr: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
Organ prowadzący rejestr: Minister Rozwoju i Technologii
E-mail: kontakt.schoolmerch@gmail.com
Telefon: 735 133 980


Cennik produktów i usług

Ceny produktów i usług oferowanych przez sklep dostępne są przy poszczególnych produktach na stronie internetowej.
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN) i nie zawierają podatku VATsprzedawca jest zwolniony z podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podane ceny są cenami końcowymi brutto (nie zostanie doliczony dodatkowy podatek VAT).

Formy płatności

  1. W ramach realizacji zamówień, Sprzedawca udostępnia możliwość dokonania płatności za pośrednictwem internetowej bramki płatności HotPay, obsługiwanej przez HotPay Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, NIP: 5783111847, REGON: 364515100, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000622335.

  2. HotPay umożliwia dokonanie płatności w różnych formach, w szczególności:

    • płatności kartą płatniczą (Visa, MasterCard, Maestro),

    • płatności błyskawiczne (tzw. „pay-by-link”) z wybranych banków,

    • płatności BLIK

  3. Realizacja płatności odbywa się zgodnie z regulaminem i zasadami świadczenia usług płatniczych dostawcy HotPay, dostępnym na stronie https://hotpay.pl/regulamin.

  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub brak zaksięgowania płatności wynikające z działań operatora płatności lub instytucji finansowych.

  5. Płatność uznaje się za dokonaną z chwilą potwierdzenia jej poprawnego wykonania przez system HotPay.


 

Koszty dostawy

Koszty dostawy do wcześniej ustalonej lokalizacji wliczone są w cenę produktu

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również przedsiębiorcy dokonującemu zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jeżeli z treści umowy wynika, że zakup nie posiada dla tego przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej udostępnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  2. W takim przypadku przedsiębiorcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na zasadach przewidzianych dla konsumentów, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  3. W razie skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, przedsiębiorca ma obowiązek zwrotu towaru na własny koszt, a sklep zwróci cenę produktu wraz z kosztami pierwotnej dostawy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.


Zwroty i koszty przesyłki

W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia, koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.


Reklamacje

  1. Uprawnienia dotyczące braku zgodności towaru z umową przysługują także przedsiębiorcy dokonującemu zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jeżeli charakter tych zakupów nie ma dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.

  2. W takim przypadku przedsiębiorcy przysługują uprawnienia zbliżone do uprawnień konsumentów, w szczególności możliwość żądania:
    • naprawy towaru,
    • wymiany towaru na wolny od wad,
    • obniżenia ceny,
    • odstąpienia od umowy w przypadku istotnej wady.

  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.

  4. Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres siedziby firmy lub drogą mailową.


Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu, przy czym zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

Koszyk