Regulamin serwisu
Regulamin sklepu internetowego
Dane firmy
Firma Michał Marciniak
ul. Jana Kazimierza 16, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie
• NIP: 5321993616
• Rejestr: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
• Organ prowadzący rejestr: Minister Rozwoju i Technologii
• E-mail: kontakt.schoolmerch@gmail.com
• Telefon: 735 133 980
Cennik produktów i usług
Ceny produktów i usług oferowanych przez sklep dostępne są przy poszczególnych produktach na stronie internetowej.
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN) i nie zawierają podatku VAT – sprzedawca jest zwolniony z podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podane ceny są cenami końcowymi brutto (nie zostanie doliczony dodatkowy podatek VAT).
Formy płatności
-
W ramach realizacji zamówień, Sprzedawca udostępnia możliwość dokonania płatności za pośrednictwem internetowej bramki płatności HotPay, obsługiwanej przez HotPay Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, NIP: 5783111847, REGON: 364515100, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000622335.
-
HotPay umożliwia dokonanie płatności w różnych formach, w szczególności:
-
płatności kartą płatniczą (Visa, MasterCard, Maestro),
-
płatności błyskawiczne (tzw. „pay-by-link”) z wybranych banków,
-
płatności BLIK
-
-
Realizacja płatności odbywa się zgodnie z regulaminem i zasadami świadczenia usług płatniczych dostawcy HotPay, dostępnym na stronie https://hotpay.pl/regulamin.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub brak zaksięgowania płatności wynikające z działań operatora płatności lub instytucji finansowych.
-
Płatność uznaje się za dokonaną z chwilą potwierdzenia jej poprawnego wykonania przez system HotPay.
Koszty dostawy
Koszty dostawy do wcześniej ustalonej lokalizacji wliczone są w cenę produktu
Prawo odstąpienia od umowy
-
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również przedsiębiorcy dokonującemu zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jeżeli z treści umowy wynika, że zakup nie posiada dla tego przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej udostępnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
W takim przypadku przedsiębiorcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na zasadach przewidzianych dla konsumentów, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
-
W razie skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, przedsiębiorca ma obowiązek zwrotu towaru na własny koszt, a sklep zwróci cenę produktu wraz z kosztami pierwotnej dostawy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
Zwroty i koszty przesyłki
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia, koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
Reklamacje
-
Uprawnienia dotyczące braku zgodności towaru z umową przysługują także przedsiębiorcy dokonującemu zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jeżeli charakter tych zakupów nie ma dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.
-
W takim przypadku przedsiębiorcy przysługują uprawnienia zbliżone do uprawnień konsumentów, w szczególności możliwość żądania:
• naprawy towaru,
• wymiany towaru na wolny od wad,
• obniżenia ceny,
• odstąpienia od umowy w przypadku istotnej wady. -
Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.
-
Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres siedziby firmy lub drogą mailową.
Postanowienia końcowe
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu, przy czym zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.